WHO
I en region som plågas av smuggling, träffas nio stora brottslingar i hemlighet under en respekterad änkas beskydd. Deras pakt garanterar balansen i territoriet, tills en av dem grips av polisen. Det vore omöjligt utan ett svek, så förrädaren måste sitta vid bordet. Dessa brottslingar, alla unika på sitt eget sätt, måste avslöja tjallaren innan de åker dit, en efter en. Mitt i kaoset inser Wilson, en ung praktikant som är ett aningslöst vittne, att det redan är för sent – han är nu en del av spelet.