Why Do Fools Fall in Love
Halle Berry, Vivica A. Fox och Lela Rochon spelar de tre fruarna till 1950-talspopstjärnan Frankie Lymon. Vid 13 års ålder blev Frankie Lymon en stjärna med sina medryckande sångframträdanden. Hans karisma var så stark både på och av scenen och han gifte sig tre gånger under sitt korta liv - men han skilde sig aldrig från sina första två fruar. Och varje fru kände sin egen Frankie Lymon: tonårsstjärnan, den utslagne narkomanen och den tystlåtne militären. De tre kvinnorna träffas först efter Lymons död - och upptäcker att de delar en kärlek för samme man vars musik fortfarande underhåller folk världen över.