Wild Things
Planen är långt ifrån tam. Men vems plan är det? Anta inget då du vågar dig bortom Blue Bays elitistiska strandsamhällen och in i Everglades grumliga vatten för ett mysterium med svek, sex och girighet lika oförutsägbart som en hungrig alligator. Och var goda och håll händerna innanför båtens reling hela tiden. Kevin Bacon, Matt Dillon, Neve Campbell, Denise Richards och Bill Murray har huvudrollerna i denna träskångande thriller om två gymnasieelever, studievägledaren de anklagar för våldtäkt och kriminalpolisen som vet att det ligger mer bakom historien.