Wildthings: Foursome
"Wildthings: Foursome" är den förföriska nästa film i den heta och sexiga "Wild Things"-serien. Hotellpampen Ted Wheetly är tuff mot sin arroganta, hårt festande son, Carson (Ashley Parker Angel), som tror att hans rika kvinnokarls-pappa drev hans mamma till hennes död. När Ted dör i en motorbåtsolycka, får kommissarie Frank Walker (John Schneider) i uppdrag att undersöka dödsfallet, och han blir mer och mer misstänksam av alla intriger, förförelserna, girigheten, dubbelspelet och kanske till och med kallblodigt mord.