Windsor Drive
River Miller är en mentalt instabil 27-åring som plågas av saknaden efter sin döda flickvän Jordana, som begått självmord. För att undkomma synerna och rösterna i huvudet beger han sig till Hollywood och flyttar in hos Wulfric och Ivy, två hipsters med en egen agenda. Men det dröjer inte länge innan Rivers liv rasar samman igen.