Wolf Man
Christopher Abbott (Poor Things) spelar Blake, en make och far från San Francisco som ärver sitt avlägsna barndomshem i Oregons landsbygd efter att hans egen far försvunnit och antas vara död. Med sitt äktenskap med sin framgångsrika fru Charlotte (Julia Garner) på väg att upplösas, övertalar Blake Charlotte att ta en paus från storstaden och besöka huset med deras unga dotter, Ginger.