Yung Lean: In my head
Som 16-åring släpper Yung Lean en musikvideo på Youtube som över en natt når miljoner visningar. Tillsammans med sitt crew Sad Boys åker han på världsturné och hyllas av alla från Frank Ocean till Justin Bieber. Yung Leans resa är en fängslande berättelse om berömmelse, droger, vänskap och psykisk ohälsa. Svensk dokumentärfilm från 2020 av Henrik Burman.