A Shop for Killers
Jian, som hjälplöst attackeras i sitt eget hem, minns vad hennes farbror lärde henne och börjar ducka för de flygande kulorna.
Jeong Jinman, Jeong Jinman, Jeong Jinman
Jinman är misstänksam över sin mors plötsliga död och får ett oväntat samtal. Jian är ensam hemma och antastas av okända män.
Jian ser Jinman på den stora skärmen i det underjordiska shoppingcentret. När Jians desperata hopp vänds i ursinne, riktar Jeongmin en pistol mot Jians huvud.
Jinman, som en gång jobbat på ett stort företag, Babylon, får lida för sanningen.