Actionregissören och före detta stuntmannen David Leitch går in och tränar stjärnorna.
David Leitch regisserar en nyinspelning i långfilmsformat av tv-serien ”The Fall Guy”.
David hedrar sin mångårige kamrat Chris O'Hara genom att återuppliva ett signaturstunt.
Naturens krafter sätter käppar i hjulet och Logan står inför ett karriärsavgörande ögonblick.