Pee-wee as Himself
Ett brokigt porträtt i två delar där vi får följa Paul Reubens fantasifulla humorkaraktär Pee-wee.
Under 1980-talet blir Paul Reubens en global sensation med sitt alter ego Pee-wee Herman, men berömmelsen visar sig vara en komplicerad kamrat.
Efter att ha gjort tv av Pee-wee genomlider Reubens ett antal skandaler innan han senare dyker upp som en kultfigur och återupprättar sitt anseende.