Ben Stiller berättar historien om sina föräldrar - komikikoner Jerry Stiller och Anne Meara- och utforskar deras påverkan på populärkulturen samt i hemmet, där gränserna mellan kreativitet, familj, liv och konst ofta suddas ut.