Steve Martin är en av de mest älskade och gåtfulla personerna inom nöjesbranschen. Djupdyk in i hans extraordinära historia från två specifika synvinklar - dåtid och nutid - när Martin reflekterar över hur hans början ledde till hans oförväntat berikande liv idag.