Adventure Time: Fionna and Cake
Fionna och Cake samt den forna iskonungen Simon Petrikov ger sig ut på en självupptäcktsresa genom multiversumen.
Fionna, Cake och Simon sammanstrålar på en märklig plats för att upptäcka vad de har för koppling till varandra.
Fionna, Cake och Simon är jagade av en mäktig fiende, och vågar sig fram genom en laglös värld i jakt på en magisk artefakt.
Fionna och Simon upptäcker sina bästa jag - och en potentiell lösning på alla deras problem - i ett vinterrike.