Regissör Sathanapong Limwongthong
Ai (Meen Nichakoon Khajornborirak) is studying at a Canadian university when he gets into a fight and is eventually expelled and forced to return home. At his new university, Ai meets and falls for a fellow student, the free-spirited Chen Nhai (Ping Krittanun Aunchananun), but his feelings are not returned. Will these two stay in the friend zone? Or could Cupid bring them together? This 2022 Thai drama series was directed by Nob Sathanapong Limwongthong.