Never Let Me Go
High school senior and family business heir Nuengdiao (Phuwin Tangsakyuen)’s life is thrown into turmoil when his father is murdered right in front of him. His mother, fearing for her son’s life, hires Palm (Pond Naravit Lertratkosum), the son of a trusted family employee, to become Nuengdiao’s secret bodyguard, even pulling strings to get Palm into her son’s elite school. She orders him to follow her son at all times, although Nuengdiao quickly notices that something is amiss. Annoyed at his mother’s interference, he tries to shun the ever-present Palm… but his zealous new bodyguard won’t give in so easily. Eventually, Nuengdiao starts to soften his stance toward Palm and the duo starts to draw closer, forming a close bond of friendship. Could this unusual relationship lead them on the path to romance? This 2023 Thai BL drama series was directed by Jojo Tichakorn Phukhaotong.