Alice i Underlandsbageriet
Oförglömligt vardagsdagskalas / Picknick för en
När prinsessan Rosas födelsedagstårta går snett överraskar Alice henne med en "ofödelsedagstårta". Cheshire Cat kommer med en kolossal order till Alice, som hon gärna utför.
Tårta-tarvligt; Pajpress
Hattie vinner drottningens pris för den godaste tårtan. Fergie tar en risk för att hjälpa Alice.
Vid Rosas övernattning oroar Hattie sig när hans läggdagsrutin ändras. När Rosa och Alice skapar en maträtt åt Abuelo går allt fel.
Alice vill laga en godbit, men går över styr med en speciell ingrediens, och Rosas första campingtur går fel när hennes vakter följer efter henne.
När Hattie försvinner efter att ha ätit för mycket granola måste Alice få tillbaka honom. Rosa går på sin första Great Grape Picnic, där hon provar ny mat med Alice och vännerna.