A police detective discovers the existence of time travelers while investigating a murder.
After chasing down a suspicious drone, Jin Gyeom thinks he sees his mom when he suddenly gets hit by a car.
Agents from Alice try to recover the time card in Jin Gyeom's possession, but they don't realize he has two of them.
Captain Ko recovers in the hospital after getting stabbed by the desperate mother who gets away with her daughter; Alice agents and Jin Gyeom track her down.