Love Me, Love Me Not
Tony can finally hug Cristy again, and they leave for Melissa. In Norrköping, Kim is packing her bag for Cape Verde, where Elton is waiting.
Erica is feeling nervous ahead of her first meeting with Omer. Kim arrives in Cape Verde and gets to finally see her Elton again.
Anna is worried that Frank will think Sidsjö is too quiet. Alessandro's friends are skeptical of his relationship with Vitaly.
Latif gets a job offer in Dubai. Will he return even though he just came to Sweden? In Albania, Erica and Omer prepare for their wedding.
Frank asks for dating advice when hunting with his father in law. Elton ends up in hospital after a fight with Kim. Latif worries about money.