Amazing - Fabio De Luigi
Fabio de Luigi har fått en "lifetime achievement award", men han är så blyg att han vill undvika fester. Han befinner sig dock på ett hotell där han och publiken upptäcker att utmärkelsen bara är en gimmick för en komedi.