Amazing Dinoworld
The World of Sea Monsters
Forskningen har tagit steg in den ”gigantiska drakens” värld som härskade över de förhistoriska haven. Vad vet vi om detta massiva rovdjur som kunde dominera haven för 60 miljoner år sedan?