Amazing Stories
Exekutiva producenterna Steven Spielberg, Edward Kitsis och Adam Horowitz ger oss en nytolkning av den klassiska antologiserien, där vanliga människor kastas in i fantasivärldar fulla av under och obegränsade möjligheter.