Amsterdam Narcos
Berättad från flera perspektiv, är detta historien om hur Amsterdam blev den perfekta uppbyggnadsbasen för att utveckla en globaliserad drogindustri.
Sannyasa-följare introducerar ecstacy i Amsterdam under recensionen på 1980-talet.