Dublin Narcos
Under 1980- och 1990-talen förvandlades Dublin från ett bakvatten förstört av lågkonjunktur till en av de rikaste städerna i Europa, vilket gav brottslingar nya möjligheter att köpa och sälja olagliga ämnen.
The Entrepreneurs
När ecstasy dyker upp i Dublin i slutet av 80-talet växer efterfrågan i den lokala ravescenen.