The Westies
Roarke och Sweeney bråkar om kokainlangning. Sweeney hyllas offentligt, men i skymundan ger Gotti honom dödsmärket.
Roarke försöker säkra en kokainkontakt han kan lita på och komma runt Gotti. Polk sätter press på Keenan att bära mikrofon.