Angry Birds MakerSpace
Följ med till Angry Birds på Makerspace, en delad arbetsyta komplett med ett lager, ljudscener och tekniska laboratorier där fåglar och grisar kan uppleva och experimentera med alla de senaste prylarna och trenderna inom media och teknik.