Antiks
Joey och Boos utsökta missöden
Häng med Joey och Boo, två myror som älskar äventyr och skoj, när de möter livets utmaningar i den storartade naturen. Från smaskigheter till livliga eskapader möter de här två vännerna världen med en nypa humor och en skopa slapstick-galenskap.