Aoashi
When Aoi Ashito tries out for the J.League youth team, his soccer skills are put to the test. Now, this small-town star is playing with the best up-and-comers in the country. Is his raw talent enough to go pro? Or will he be beat out by the competition?
Tokyo City Esperion
At Fukuda's invitation and with the support of Shun, Ashito goes to Tokyo alone for the tryouts of Tokyo City Esperion Youth team.
The candidates are overwhelmed by the youth team, Fukuda rubs salt into the wound by telling them a piece of information.