Mix
A new generation steps up to the plate in a moving sequel to the 1985 baseball manga, Touch. Stepbrothers Touma and Suichirou are ace baseball players, and they may be Meisei High School’s best hope of returning to nationals.
Meisei's Ace
30 years ago, Meisei High School’s baseball team won the much sought after Koshien Tournament, but haven’t come close since. As the new school year at Meisei Junior High School begins, brothers Touma and Souichirou Tachibana start practicing in secret.
Meisei prepares for their game against Kenjo, but will Haruka's observations be enough to help the Tachibana brothers lead their team to victory?