Are You Sure?!
Direkt efter Jung Kooks GMA-framträdande ger sig Jimin och Jung Kook ut på ett oförutsägbart reseäventyr.
Jimin och Jung Kooks andra resa i serien går till ön Jeju och har en speciell gäst! Vem kan det vara?
De yngsta medlemmarna i BTS njuter av sin resa till Jeju som är fylld av utsökt mat och glädje. Kommer resan att vara rofylld ända till slutet?
Innan mönstringen åker Jimin och Jung Kook till Sapporo för en episk mattur. Deras sista resa börjar.