BTS Monuments: Beyond The Star
BTS-medlemmar hjälper varandra genom växtvärk och lär sig meningen med scenen och sig själva.
En oväntad pandemi stoppar uppträdanden, vilket är artisternas kärna. Hur ska de klara sig?
BTS är äntligen tillbaka på scenen i Korea. Men de kan inte längre kommunicera fritt med ARMY.