THE ORIGINAL
Departure
Få en glimt av produktionen av "Seven (feat. Latto)" och bevittna Jung Kook som soloartist, inte som BTS:s yngsta, när han påbörjar den första milstenen på sin resa.
Via
Även när han nått toppen, har Jung Kook fortfarande mer att åstadkomma och visa för världen. Hans outtröttliga ihärdighet och repetitioner fortsätter med släppet av hans andra solosingel "3D (feat. Jack Harlow)."
På bara åtta månader har Jung Kook och hans album GOLDEN fängslat musikvärlden och fastslagit sin status som global popstjärna. Men det här är långtifrån slutet: det är bara början på en ny resa.