Are You The One? UK
Det hettar till mellan Vic och Jacob. Joshy får en del att förklara och Taofiqah bjuds på en smaskig dejt.
Shae tar sig an Thea, Jordan blir gråtfärdig, och det smäller till mellan Vic och Jacob. Men vem ska plocka upp spillrorna?
Issie och Olivia grillas av huset, Vics och Joshs hemlighet avslöjas, och Jack har svårt att hitta en perfekt matchning.
Sapphire kan inte stå emot Cach, Charlie blir avslöjad, och Vics värld rasar samman.
Singlarna smider en plan för att hitta tio perfekta matchningar. Men alla är inte nöjda.