Assassination Classroom
Forget about homework. The students of Class 3E have a more important assignment: kill the teacher! Their tentacle-d sensei moves at Mach 20, and he’s out to conquer the classroom after destroying most of the moon!
Baseball Time
The reasoning behind the E Class's segregation is revealed. Nagisa tracks Koro Sensei's weak points in the hopes of using them to take him down.
The brilliant, belligerent Karma Akabane, Nagisa's former classmate, joins 3-E and immediately jumps into the assassination mission with both feet.
A new foreign-language teacher comes to 3-E with some major ulterior motives... among other things. Will she get any closer to killing Koro Sensei?
Before the torturous school assembly begins, Okuda attempts to poison Koro Sensei in an unexpected way... with unexpected results.
Time for midterms! Koro Sensei gives his aspiring assassins an ultimatum as they battle a grueling test and the disdain of the rest of the school.