One-Punch Man
Genos är en cyborg som slåss för rättvisa. När han ser Saitama i aktion vill han bli hans elev.
Genos och Saitama gör superhjälteprovet och klarar det galant. Särskilt väcker Genos uppmärksamhet hos Hero Association.