Bat Masterson
Stampede at Tent City
Bat's former flame calls him to a tent city in Nevada to help save her fiancé from a miscarriage of justice.
The Fighter
When Bat wins a young fighter's contract from a shady manager, he trains the youth for an honest fight and bets everything he's got on the outcome.