Bergs drömkåk
Efter förra renoveringen lever Carina och Erik drömlivet på ön med nya familjemedlemmen Otto. Men det finns massor kvar att göra. Ett skruttigt gästhus och fallfärdiga bodar ska totalrenoveras. Byggledaren Gamma kallas in - går det ens att rädda?