Bianca Show
The Swedish TV personality, entrepreneur and influencer Bianca Ingrosso invites Swedish and international stars to her new talk show.
Bianca is guested by architect Gert Wingårdh, author Camilla Läckberg, skier Jesper Tjäder, and Seinabo Sey, who'll sing Bianca's favorite song.
Bianca is guested by talk show veteran Fredrik Skavlan, comedian Keyyo, chef Tom Sjöstedt, Tracy Ghattas, aka Dr Tracy, and Hooja as musical guests.