Bombay My Beloved
Bombay My Beloved skildrar gangstern Dara Kadri genom ögonen på hans pappa Ismail Kadri, en före-detta polis. Denna säsong ser vi hur Dara riskerar allt, även sin egen familj. Han blir en kallblodig, orädd gangster som använder sitt affärssinne för att bekämpa inte bara polisen och hans rivaler utan även sina egna demoner på vägen.
Den hederliga polisen och familjemannen Ismail Kadri får i uppdrag att avslöja den kriminella kopplingen mellan gangstrarna Haji och Pathan.
Det förlorade paradiset
Ismails hederlighet utmanas. Hemma försöker han disciplinera Dara och står inför en kris som sätter hans integritet och försörjning på spel.
Det är tolv år senare och 1977. Daras närvaro närvaro provocerar rivaliserande Pathan-gängmedlemmar och situationen blir snabbt personlig och leder till en blodig konfrontation.
När Dara försöker att avsätta Haji-Pathan-Anna - kungarna av Bombays undre värld - leder en rad våldsamma händelser till oväntade allianser och en brutal bröllopsnatt.