Brothers McMorris
Mark och Craig McMorris utforskar tre olika snowboarddiscipliner med några av sina hjältar. Det blir bland annat street riding med Eero Ettala och besök på Tordrillo Mountain Lodge med Travis Rice.
Mark och Craig McMorris träffar sin barndomshjälte, Eero Ettala i Finland. De hamnar i Jyväskylä där de letar efter snö och en plats där Mark kan återvända till gatorna.
Deras karriärer inom snowboard har tagit dem över hela världen, men Alaska har förblivit utom räckhåll fram till nu. Travis Rice (The Art of Flight) ansluter sig till bröderna McMorris.
Mark och Craig åker till Aspen, Colorado. Där vänder de på manuset och tar på sig rollen som sura veteraner med ett gäng uppkomlingar.