This is Marcus
Marcus Kleveland är en innovatör inom snowboarding. Kom nära honom i den här dokumentärserien där han samarbetar med en filmskapare som reste med honom under flera år.
Inside the mind
Professionella snowboardåkaren Marcus Kleveland är känd för att vara en innovatör, ett rykte han har haft sedan han var 16 år gammal. Ta reda på hur han kommer på sina kreativa tricks.
Professionella snowboardåkaren Marcus Kleveland gjorde världens första fyrdubbla skruv i tävling. Följ honom på hans resa för att uppnå denna prestation.