Brutalt brödraskap: Bandidos
Ingen nåd
År 1997 är det stora nordiska MC-kriget i full gång och nybildade Bandidos står mot etablerade Hells Angels. Bandidos ledare Kokken vill ha vapenvila.
Medan Bandidos väljer en ny president kallar åklagaren sitt viktigaste vittne: en före detta medlem som är beredd att berätta allt.
Rättegången går mot sitt slut och det sista beviset presenteras - uppgörelsen mellan Bandidos och NNV under 2021. Domen avslöjar Bandidos framtid.