Bubble Guppies
Ring en Mussbulans!
När Oonas kompis Avi bryter ett ben i svansen måste han gå till doktorn. Bubble Guppies är inte särskilt oroliga när de väl har lärt sig att en doktors uppgift är få patienten att må bättre.
Kritornas Prix
Grönt betyder kör! Bubble Guppies lär sig om färger medan de tävlar i ett bilrace. Hjälp dem att blanda färger, blanda nya nyanser och köra fort över mållinjen.
Bubble Puppy blir förkyld och samtidigt som veterinären doktor Martin tar hand om honom spenderar de andra dagen med att tänka på hunden - en guppys bästa vän. Kan Gil "krya på dig-kort" får Bubble Puppy att må bättre?
Det ska bli den bästa hundkojan nånsin. Men innan Bubble Guppies kan låta Bubble Puppy flytta in i hundkojan måste de bygga den. Hjälp dem att bygga den och lär er mer om hur man gör när man bygger.
Lär er mer om olika musikinstrument tillsammans med Bubble Guppies marschband och hjälp Nonny att komma på hur han ska kunna leda bandet när de har en anka i vägen.
Bubble Guppies tar emot beställningar och serverar och lagar mat på sin restaurang och de väntar på den mest krävande kunden av dem alla. Men kan det finnas nåt på menyn som tilltalar herr Surmört?