Bullshit
En sann berättelse om kärlek, frihet och uppror, där drömmar slutar tragiskt. Det här är den intensiva berättelsen om Danmarks första stora mc-krig mellan Bullshit och Hells Angels på 1980-talet.
År 1978. Henning och Johnny försöker ihärdig att bli medlemmar i en mc-klubb. Pia anländer i Köpenhamn utan nånstans att sova och med mycket lite pengar. Hon hoppas att nån i Christiania kan hjälpa henne.
Henning vill ha hämnd och går emot sin egen ledare när han tillsamman med sin nye vän Steen konfronterar Hells Angels på en bordell. Pia har ett dödstrist arbete och söker i stället jobb som langare hos Betina.
Henning och Pia ska gifta sig. Men är Pia beredd på det våldsamma livet som hustru till presidenten i Bullshit och kan Henning lära henne att stå upp för sig själv? Det blir ett vilt och blodigt bröllop på Sydstranden.
Henning och Pia inspireras av de nyblivna föräldrarna Steen och Betina och beslutar sig för att de vill leva ett liv utanför Bullshit som vanliga medborgare. Men klarar de sig utan västarna?
Det är Betinas födelsedag och tjejerna har en fest. Henning tvingar med sin en trött Sten till Søpromenaden där deras vänskap sätts på prov. När kvällen tar slut har Hennings liv förändrats för gott.
Våldet i Hennings och Pias liv leder till att de vill lämna Bullshit. Henning tackar ja till en tv-intervju där han ska säga att Bullshit vill sluta fred med Hells Angels.