Var var du?
När 16-åriga Louises bästa vän Monica blir våldtagen är Louise fast besluten att hitta den okända gärningsmannen. Men saker och ting blir komplicerade när det visar sig att det kan vara någon hon är kär i.
Vad hände den natten
Spänningar uppstår mellan bästa vännerna Louise och Monica när Louise bjuder in den mystiska utomstående Thais till en hemlig fest på skolan.
Utredningen blir komplicerad när Louise misstänker Monicas pojkvän Peter. Hon hamnar i ett stort gräl med Eva efter att ha delat en förödmjukande video om Eva och Peter till polisen.
Louise blir förkrossad när hon får veta att Thais kanske inte är så oskyldig som hon trodde. Snart vänder sig Monica och hela skolan mot honom och anklagar honom för våldtäkten.
Utredningen tar en ny vändning när Thais delar med sig av komprometterande information om var Mikkel befann sig på våldtäktsnatten. Louise tvingas nu välja vem hon ska tro - Mikkel eller Thais?
När Louise berättar för Monica att hon vill vara med Thais, berättar Monica vad som egentligen hände mellan henne och Thais i det förflutna. Hur väl känner Louise egentligen Thais?
När Thais plockas upp av polisen verkar gåtan vara löst. Alla verkar vilja börja om från början. Men människor har förändrats och oskyldighetens dagar är förlorade.