Café Bärs
The boys in Cafe Bärs are back! But what devious plans is their boss, Peter Settman, making?
The boss, Peter Settman, reveals why the boys have to leave their pub, and the gang is exposed to online hate.
Jocke is still building the new bar, but his criminal brother Nicke shows up and wants his piece of the pie.