Gärdsgårdsserien
The reporter Joel Segerdahl visits the Division 7 team IFK Bärnared, where he meets pig farmer Sven Isaksson, whose farm is located next to the pitch.
We meet Christer Myrnell and Janne Johansson I Ljungby. They are both about 70 years old and have just started to play soccer.
Morgan Bohman has been filming and providing commentary for 771 games. He then tries to sell DVDs of the games to the teams.