Dagar Kvar
When Davods daughter died his life stopped. Through his team GAIS his will to live has returned. He has a new kind of family, who call him uncle Amo.
Tommie is hoping to get well in time for the football season to start. He is worried that he won't get a date for the operation before it is time.