Changing Ocean Asia
Sinking Cities
I det här avsnittet reser du med forskare från Earth Observatory i Singapore genom området för att förstå vad som orsakar att städer sjunker.
Extreme Weather. Powerful Tsunamis
För forskare vid Earth Observatory i Singapore är det en kapplöpning mot tiden att förstå effekterna av klimatförändringarna på kustens infrastrukturer.
Dyk med forskare från Earth Observatory i Singapore när de undersöker vilken inverkan klimatförändringarna har på havet, och upptäck en korallart som kan ha motståndskraft mot klimatförändringar.