Starring Måns Zelmerlöw, Alexander Wiberg
Måns Zelmerlöw welcomes viewers to his home to discuss things that can make life wonderful to live. Style, food, drink, sports, gadgets and anything else that Måns and his weapon bearer Alexander Wiberg are interested in.