Följ med på ett episkt äventyr om Hawaii och dess folks ursprung. Jason Momoa spelar Kaʻiana, en orädd krigare med uppdrag att ena sitt hemland samtidigt som en monumental maktkamp bryter ut mellan de fyra kungadömena.